Anvelopa de Iarnă Continental ContiWinterContact TS 810 S SSR - Performanță și Siguranță în Condiții Hibernale
Performanțe de Top pentru Autoturisme de Clasă Medie și Superioară
Anvelopa Continental ContiWinterContact TS 810 S SSR este alegerea ideală pentru șoferii care caută performanțe sportive în sezonul rece. Proiectată special pentru autoturismele de clasă medie și superioară, această anvelopă oferă o combinație excelentă de manevrabilitate și aderență pe suprafețe umede, asigurând o experiență de condus sigură și confortabilă pe drumurile de iarnă.
Stabilitate și Control în Curbe
Datorită blocurilor rigide de pe umerii anvelopei, ContiWinterContact TS 810 S SSR garantează o direcție laterală excepțională în timpul virajelor. Structura sa de profil, asemănătoare cu cea a anvelopelor de vară, asigură distanțe de frânare reduse pe drumuri uscate, oferind astfel un control superior.
Aderență Îmbunătățită pe Zăpadă
Cu lamele mai groase și distanțierele lor speciale, aceste anvelope mențin deschise lamelele pe suprafața de contact cu solul, permițând o umplere mai mare cu zăpadă și, astfel, un plus semnificativ de aderență pe drumurile înzăpezite.
Protecție Împotriva Acvaplanării
Aceste anvelope excelează în performanța împotriva acvaplanării, oferind siguranță suplimentară în condiții de ploaie și pe drumuri ude.
Tehnologia SSR - Mobilitate În Caz de Pană
Anvelopele SSR (Self-Supporting Runflat) oferă avantaje semnificative, permițându-vă să continuați să conduceți chiar și în caz de pană, fără a fi nevoie să montați o roată de rezervă. Sunt compatibile cu jantele standard și se montează ușor, economisind spațiu și greutate, ceea ce duce la o eficiență mai bună a consumului de combustibil și la un volum de portbagaj utilizabil mai mare cu până la 80 de litri.
O anvelopa sport de iarna pentru masini din clasa medie si de lux. - Cu anvelopele SSR puteţi continua să şofaţi chiar şi în cazul unei pene de cauciuc
- Puteţi ajunge la destinaţie sau la un service de roţi fără a fi nevoit sa înlocuiţi anvelopa deteriorată cu cea de rezervă
- Sunt compatibile cu jantele standard
- Se montează foarte simplu
- Economisesc spaţiu şi greutate în cadrul vehiculului, implicit şi combustibil, având astfel mai mult spaţiu disponibil în portbagaj
SSR este abrevierea pentru anvelopă autoportantă (SelfSupportingRunflat)
Principiul SSR :
Spre deosebire de anvelopele obişnuite, tehnologia SSR presupune existenţa unor pereţi laterali ranforsaţi şi autoportanţi ai anvelopei. Aceasta previne ca anvelopa să fie strivită între carosabil şi jantă şi să alunece afară din jantă în cazul pierderii presiunii de aer. Pereţii laterali ranforsaţi ai anvelopelor SSR permit autovehiculului să continue rularea cu o viteză maximă de 80 km/h (50 mph) pe o distanţă de cel mult 80 km (50 mile), funcţie de starea carosabilului şi de greutatea vehiculului.
Anvelopele autoportante SSR au beneficii importante:
- Cu anvelopele SSR puteţi continua să şofaţi chiar şi în cazul unei pene de cauciuc. Puteţi ajunge la destinaţie sau la un service de roţi fără a fi nevoit sa înlocuiţi anvelopa deteriorată cu cea de rezervă
- Sunt compatibile cu jantele standard
- Se montează foarte simplu
- Economisesc spaţiu şi greutate în cadrul vehiculului, implicit şi combustibil, având astfel mai mult spaţiu disponibil în portbagaj
Comunicarea dintre anvelopă şi şofer
Deoarece anvelopele SSR asigură un confort foarte bun în timpul şofatului, şoferii pot observa cu greu faptul ca una dintre anvelope a pierdut din presiune sau rulează pe pană. Astfel, pentru a nu fie afectată siguranţa în cazul producerii unei pene de cauciuc, precum şi pentru a nu fi afectate performanţele în timpul şofatului de zi cu zi, sistemul SSR se livrează împreună cu un sistem de monitorizare al presiunii din anvelope. Acesta poate fi de tip TPMS (Sistem de Monitorizare al Presiunii Anvelopei) sau DDS (Sistem de Detectare a Pierderii de Presiune), ambele dezvoltate de Continental. Aceste sisteme de avertizare alertează şoferul pe display-ul de la bordul maşinii atunci când se pierde presiune la una dintre anvelope.