Utilizăm modulele cookie. Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea acestora.
Accept

PRIMACY3 tyre reviews


We gathered since 1999 tyre reviews - we have more than 400,000 test results
and more than 5 billion driven kilometers. Find the best tyre for you.


PRIMACY3 recenzie anvelope

Aderența pe uscat

Franare pe uscat

Aderența pe umezeală

Frânare pe umezeală

Aderența pe zăpadă

Confortul la volan

Nivelul zgomotului intern

Uzura anvelopelor

Consum combustibil

Media in functie de 41 rezultate ale testelor
Ø 15.837.120 km driven


10.10.2022 de la  Cristian Petrica Note  4.95
(20.000 km driven)
  • Aderența pe uscat
  • Franare pe uscat
  • Aderența pe umezeală  N/A
  • Frânare pe umezeală
  • Aderența pe zăpadă
  • Confortul la volan
  • Nivelul zgomotului intern
  • Uzura anvelopelor
  • Consum combustibil
Tyre size and vehicle make
/ 17 Y
AUDI A3 2.0 TDI
Result: Would you buy again? Definitely

28.10.2020 de la  Staicut Sebastian Note  4.25
(12.000 km driven)
  • Aderența pe uscat
  • Franare pe uscat
  • Aderența pe umezeală  N/A
  • Frânare pe umezeală
  • Aderența pe zăpadă
  • Confortul la volan
  • Nivelul zgomotului intern
  • Uzura anvelopelor
  • Consum combustibil
Tyre size and vehicle make
225 / 50 R17 W
MERCEDES-BENZ C-Klasse C 200
Result: Would you buy again? Possibly

03.11.2016 de la  Paul Mitran Note  4.55
(7.000 km driven)
  • Aderența pe uscat
  • Franare pe uscat
  • Aderența pe umezeală  N/A
  • Frânare pe umezeală
  • Aderența pe zăpadă
  • Confortul la volan
  • Nivelul zgomotului intern
  • Uzura anvelopelor
  • Consum combustibil
Tyre size and vehicle make
205 / 55 R16 H
SKODA Octavia
Result: Would you buy again? Definitely

17.04.2015 de la  Note  2.5
(11.000 km driven)
  • Aderența pe uscat
  • Franare pe uscat
  • Aderența pe umezeală  N/A
  • Frânare pe umezeală
  • Aderența pe zăpadă
  • Confortul la volan
  • Nivelul zgomotului intern
  • Uzura anvelopelor
  • Consum combustibil
Tyre size and vehicle make
205 / 55 R16
SKODA Octavia
Result: Would you buy again? No way